neděle 15. července 2012

{netradiční} Red Velvet cake s borůvkami



Konečně! Takovou dobu mi trvalo než jsem si byla schopna z internetu objednat gelové červené barvivo. Po Red Velvetu jsem začala pokoukávat, když jsem na Prima Love sledovala Báječné dorty. V krámě se mi povedlo natrefit na levné Mascarpone a tím bylo rozhodnuto.


Prolezla jsem tedy svoje oblíbené stránky a našla nejvěrohodnější recept na ten úžasný "Červený samet".

Už mi tedy nebránilo nic abych začala, ale jak to vždy bývá, tak nakonec vymyslím úplně něco jiného, než co jsem původně plánovala. Jelikož je léto v rozkvětu, tak jsem upřímně ani já neměla chuť jen na klasický Red Velvet Cake s krémem, který je jednou nebo dvakrát prokrojený, promazaný i obmazaný krémem a ozdobenej drobečkama co jsme utrousili.

Úplně náhodou jsme při odpoledním nákupu na tržnici narazili na borůvky, vzala jsem si tedy litr borůvek domu. Cesta byla celkem zajímavá. Na zastávce při čekání na autobus mě šíleně začala svědit celá dlaň a hlavně mezi prsty a asi po 3 minutách mi z neznámých důvodů dosti otekla. Měla jsem prsty jak malý buřtíky =D. Chvilku jsem si ji v autobuse prohlížela, ale pak jsem to nechala svému osudu, buď splaskne nebo oteče ještě víc. 



Ruka začala splaskávat, a já najednou cejtila mokro na noze a pronikavou vůni borůvek. Ano, ano mým milovaným borůvkám se udělala v sáčku dírka (dodnes netušíme o co) a jak se tam tak mačkali a některé byly rozmačkané, tak si to vesele stříkaly (ty borůvky=D) po mém oblečený fialovou šťávu a na podlaze autobusu toho bylo taky požehnaně.

Záchranou se mi stal dopolední pytlik z Mekáče od Cheeseburgerů, které jsem si šla koupit během lekce autoškoly, ale to sem teď nepatří. =) Do kterého jsme borůvky strčila a bezpečně je dopravila až domu. 

Pobavena jsem vyskočila z autobusu a moje nohy vypadaly jako kdybych krvácela na několika místech najednou. =D


Doma jsme tak dlouho kombinovala různé dorty a nakonec jsem se dohrabala zase zpátky k Red Velvetu, ale s tím, že korpus uděláme z poloviční dávky a dáme mu čepici z borůvek.


Korpus:

Red Velvet z poloviční dávky

Krém:





Dále: cca půl litru borůvek


Korpus byl po upečení opravdu nizounký, protože jsem pekla z poloviční dávky a ještě k tomu ve větší formě než by se mělo. Nechala jsem ho vychladnout a nazdobila vychlazeným krémem. A opravdu hojně ozdobila borůvkama. 



Mňam, mňam, mňam.