neděle 27. července 2014

1. líná neděle + TAG O mně!

Líná neděle? Co to? Ano, líná neděle je tu ode dneška proto, abych mohla zveřejňovat kecací články. Proč zrovna líná? Protože neděle je od pradávna brána jako lenošící den. To, že to plno lidí tak nemá už je věc druhá. A jak jsem k tomu vlastně došla?


Kolikrát bych vám toho ráda dost napsala, ale k receptům se to zrovna nehodí. Já sama mám ráda, když je do blogu vkládáno více duše a nejde čistě jen o recepty. Dlouho jsem to zvažovala, zda ano nebo ne, ale nakonec ano. Někomu se to nemusí líbit, že na foodblog tohle nepatří, ale já jsem nikdy svůj blog neškatulkovala pod nějakou hlavičku foodblogu. Je to můj blog, psát si tu mohu co chci a nebudu řešit, zda napsat tohle a nebo radši ne, aby to náhodou někomu nevadilo.

Při historicky první (snad ne poslední) líné neděli bych vám ráda řekla něco víc o sobě. Přeci jen lidé jsou zvídaví a jsme tu spolu dva roky, takže byste o mně mohli něco vědět. Nemám problém s tím, kdo jsem a co jsem zač. Nikdy jsem se za blog neschovávala, netajila své jméno, svůj věk ani nic podobného. (Ach přijdu si teď trochu jako celebrita s těma otázkama) :D Internet je TAGů plný a tak jsem to nějak splácala dohromady a tohle z toho vzniklo.

15 otázek + 2 bonusové pikantnosti


1. Jak se jmenuješ a máš ráda svoje jméno?




Jmenuju se Vendula a své jméno mám ráda. Ani dnes moc Vendulek nepotkávám a je to trochu výjimečné jméno.
Jediné, co mě s tímto jménem dokáže naštvat, tak je to, když si někdo myslí, že se jmenuji Václava. Opravdu VENDULA a svátek mám 6. dubna. :D
Ale pamatuju si, že jako malá jsem se strašně chtěla jmenovat Dita a dokonce jsem si pod tímto jménem hrála na paní učitelku.


2. Kolik měříš a jakou máš velikost bot?

Jsem prcek a měřím 163 cm. Boty mám 40 a ještě k tomu vysokej nárt, takže letní botky se nashánějí nejlíp.


3. Kdy ses narodila a kolik Ti je let?

Narodila jsem se 28. května 1993 a každý si jistě spočítal, že je mi 21 let.


4. Jaká je tvá přezdívka, kterou používá tvá rodina?

Dulčo, Dulíku, Dulinko, Duli, tak přesně takhle jsem doma oslovována nejčastěji. Už je vám snad i jasný název blogu. =) moji další přezdívkou odmalička je sůva/suvička a asi mi to nějak vsugerovali, protože mám úchylku na vše, na čem je sova :D


5. Máš psa?




Ano. Jmenuje se Goldie je jí 2 a půl roku a je to příšera. Je z útulku, kde to bylo dlouhonohý, kulhající na zadní nohu, vychrtlý štěně, které našli někde toulající se po jedné z těch horších Ústeckých čtvrtí. Původně jsme na netu vyhlédly jinou fenečku, stavily se v Albertu pro vodítko, obojek a nějakou hračku, ale hned mezi vrátky nám řekli, že už není. Potřebovaly jsme k našemu starému páprdovi (Irský teriér 12let) fenku, ne pejska. Po Nikitce se mu určo stejskalo, ale to ještě netušil, co bude tohle za pometlo. :D Mamka už chtěla odejít, ale já chtěla jít dovnitř, protože říkali, že mají jedno štěně v karanténě, který zrovna včera dovezli. Paní říkala, že asi bude velká, ale mamka slyšela, že je velká, tak proto nechtěla dovnitř. Přes mé naléhání jsme dovnitř šly. Z karantény vypustili takovou černou žirafu, které pajdala na zadní nohu, ale hned letěla ke mně a oblizovala mě. Byla naše! Jelikož měla průjem a kvůli té nožičce, tak ještě do pondělí musela zůstat. Když jsme odcházely, tak mamka řekla, ať už ji oslovují Goldie. Víkend bez ní byl nekonečnej. 
Teď už je z ní pořádná baba a náš Arinek dvakrát do roka zažívá utrpení, protože jsme ji nedali vykastrovat. Vždy nám za dveřmi vyje vysoké c a máme pocit, že ho klepne.
Je to neskutečná popelnice, která sežere vše, co snad jídlem jen voní. Dřív špatně snášela odloučení, že i když jsem šla v noci čůrat, tak šla se mnou. Teď už jí to je jedno, i když je v pokoji přes den a já jdu do obýváku, razí pravidlo, že všude dobře, ale u paničky v posteli nejlíp. Přes to, jakmile může, tak se v noci i přes den tulí a občas si myslí, že je čivava a cpe se do klína. Nejrychleji se naučila Sedni-pac-plácni. Teď už dává pac, i když jen chci, aby si sedla a přitom hypnotizuje cokoliv dobrého, co mám v ruce. Je to opravdu zlatíčko. :D


6. Kolik máš sourozenců?

Čtyři, z toho tři ségry a jednoho bráchu. Jsem nejmladší a ve svých 21 letech jsem už sedminásobnou tetou. Poprvé jsem se tetou stala již v 6ti letech.


7. Jakých trendů se většina tvého oblečení drží? 

Moje oblečení se trendů nedrží, mám pocit, že trendy se drží mě. :D Miluju námořnický styl, proužky, puntíky, nenosím kalhoty. Z 95% nosím šaty, kalhoty spíše na cvičení a k delším tričkům černé legíny. Na to, že jsem do prváku na střední na sobě nesnesla sukni a o šatech nemluvě, tak je to docela obrat.


8.Máš nějaké piercingy a tetovaní?

Mám piercingy i tetování. Piercingy už mám jen dva, v pupiku (to už je jen nostalgie, protože byl první a dávno se s ním nechlubím :D) a v jazyku, který následoval jako druhý. Měla jsem ještě dva ve rtu, v nose aaa no prostě další už nemám, jen ty dva. 
Tetování mám celkově čtyři, i když dvě na sebe navazují a téměř vypadají jako jedno. Jedno od na noze (kytara s houslovým klíčem a iniciálem mého jména), jedno na levé ruce na předloktí (hvězda s nápisem a s cheatem nesmrtelnosti z PC hry DOOM (IDDQD) - hvězda potřebuje opravit a nápis bude přetetován) a zbylá dvě mám také na levé ruce a postupují od ramene směrem dolu. První byla sova sedící na klíči s hodinami místo očí a teď po Novém roce na to navázalo pírko s barevnými kaňkami a jména mých rodičů.
Na závěr snad jen, že s těmi tetováními to není definitivní.


9. Jaký máš zlozvyk a závislost?

Tak závislosti už mám jen ty neškodné a to na rodině, mém příteli a na tetování. To, do jaké míry mi to škodí neřeším. :D Ale zdraví to neškodí. Zlozvyk, asi jako každý, prokrastinace. Ach ta prokrastinace. :D


10. Máš nějakou fóbii?

Nesnáším výtahy (i když se jízdě s nimi občas nevyhnu) a těsné uzavřené prostory, takže nejspíš klaustrofobie.


11. Jakou písničku si nejraději zpíváš?

Noo, tak v poslední době je to pěkná sprosťárna. :D Jelikož ráda sleduju videa na youtube a teď je tam takový reklamní HIT. Slova jsou jednoduchá P*ČA, K*RVA, RODODENDRON, K*RVA, P*ČA! Jenže já to mám pak v hlavě celý den a někdy i dva. :D


12. Řekni jednu věc, kterou děláš, když jsi nervózní?

Klepu nohou. Jenže to mám občas pocit, že jsem nervózní pořád, protože nohou klepu docela často.


13. Na které straně postele spíš?

Na pravé. Nevím proč, spala jsem tam vždy. Asi proto, že se pak v noci rozvaluji směrem nalevo a teď už bych si na druhé půlce hůř zvykala a možná padala z postele.


14. Jaký byl Tvůj první plyšák a jak se jmenoval?

Moji první plyšáci neměly jména, protože jsem je ještě pomalu ani neviděla. Oba je mám dodnes. První plyšák, který měl jméno, tak byl ten, kterého jsme si při odchodu ze školky mohla vybrat ze všech, který tam byly a byl to medvěd - Brumla. Moc jsem si ním nehrála. Mýho absolutně nejmilovanějšího plyšáka jsem si domu přinesla v 7. třídě a jmenuje se PIŠKOT. Koupila jsem si ho za 50 Kč v bazaru, kde jsme sháněli lyže na lyžák, kam jsme nakonec nejela. Piškot je moje ptakopyskokachna a sjezdil se mnou plno výletů, dovolených a fesťáků. Nejnovější přírůstek je sovička HEDUŠ, kterou jsem dostala k narozeninám. Je multifunkční, hřeje nebo chladí, záleží, zda ji dáte na kolotoč do mikrovlnky nebo chladit do mrazáku.
Mám fialovou.




15. Odebíráš nějaké časopisy?

Skoro 3 roky to byl časopis s aktuálním názvem Chuť a styl, začínala jsem u Žena a kuchyně, pak to byla Kuchyně.cz a teď je to Chuť a styl. Mým prvně zakoupeným byl s názvem Brambory a pak už chodil jako předplatné. Do toho jsem si kupovala Apetit, když mě zaujal. Zajímal mě víc a víc a k Vánocům jsem dostala předplatné, takže teď Apetit
Odebírám ještě kartičky z Edice Poznej svět a už ji budu mít za chvilku kompletní. =)

Dvě pikantnosti nakonec

Už jsi někdy dostala pokutu v autě a za co?

Ano, za rychlou jízdu, ale vážně jsem v tom byla nevinně. Ještě mi sebrali 2 body, ale ty už mám zpátky, jen těch 1500 Kč mi nikdo nevrátil. :D


Co bys udělala, kdyby si byla na jeden den mužem?

Tak nad tímhle jsem přemýšlela několikrát a mám jasno. Je to však trošku neslušné. Takže je to nejspíš každému jasné. Vyzkoušela bych si snad všechny varianty sexu. :D Proto doufám, že bych byla nějaký výkonný mladík. :D Jooo a zkusila bych vyčůrat svoje jméno do sněhu, takže když mužem, tak v zimě prosím. 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Tak snad se vám první líná neděle líbila. Snad jste, u hrnku dobré kávy, načerpali nějaké informace o mně. Možná se i trochu pobavili. 
A mě by zase zajímalo, co mi na sebe prásknete vy? Vyberte si nějakou z otázek a zanechte mi v komentáři vaši odpověď. Těšte se na další línou neděli a TAG O mně a jídle. 

Hezký zbytek neděle.
Vaše V.