pátek 27. září 2013

Svačina či snídaně



Nástup zpět do školy pro mě byl velmi těžký co se jídla týče. Byla jsem zvyklá se ráno hýčkat velkými a dobrými snídaněmi a teď? Teď ráno vstanu, rychle se obléknu, přečísnu zuby, vypiju čaj a už frčím do školy. V autě pojídám gumové žížaly Haribo a pořádně snídám tedy až ve škole. Už po těch pár dnech jsem byla bez energie. Rozhodla jsem se tedy ráno věnovat těch 5 minut natrhání malin a zamíchání snídaňo-svačiny. Jo přiznávám, udělala jsem to poprvé až dneska, ale uvidíme. =D Musím si to ovoce užít, dokud ještě stále je. Běhání po ránu v mokré trávě na zahradě Vás i dokonale probudí. Mou nejoblíbenější svačinou se tedy prozatím stává Bílý jogurt s tím nejlepším.

Ingredience:


4 vrchovaté lžíce hustého bílého jogurtu
2 lžíce ovesných vloček
2 lžíce mandlí
½ balíčku mini čokoládových bebe dobré ráno
hrst malin a poslední dobou i pár kuliček hroznového vína

Postup:



Jako snídaně to vypadá krásně barevně, jako svačina to vypadá jako šílená patlanina, ale je to báječný. Postup je jednoduchý. Vše smícháme dohromady, naplníme menší zavařovací sklenici, sbalíme lžičku a hurá do školy.