neděle 21. října 2012

Odpalované želvičky pro maminku


Už od taťkových narozenin (v únoru)  jsem přemýšlela, jaký dort budu péct k narozeninám mamince (září). Ovšem, že vše, co se moc dlouho plánuje, tak nakonec ztroskotá ;) Všechno zlé je k něčemu dobré, slíbila jsem, že teda k tý uzený kejtě dort péct nebudu, ale o ničem, jiném se nemluvilo. ;) Mělo to být takové malé překvapení pro maminku, když už má tak ráda ty želvičky a větrníky u nás miluje snad každej! Samozřejmě že maminka přijela domu dřív ve fázi posledních úprav a zdobení, ale doufám, že měla alespoň trochu radost. A to bych nebyla já, aby se mi nestala nějaká pohroma. Naše milované kočičky, které tak rády asistují každému vaření mi sežrali jeden plech chladnoucích ještě nenaplněných větrníčků =/. Ale teda jako byly fákt dobrý, o něco sladší krém, ale tak každému dle chuti ;)

Ingredience:



Čokoláda a kousek másla

Postup: 

Kejtička se točí.
1. Z odpalovaného těsta na plech stříkáme sáčkem bez zdobičky větrníky a namočenou lžičkou ve vodě uhladíme vršky.

2. Na jiný plech si nastříkáme tvary podobné želvím hlavičkám.

3. Tělíčka i hlavičky upečeme a tělíčka po upečení podélně rozřízneme.

4. Ve vodní lázni si rozehřejeme čokoládu s máslem.

5. Do čokolády máčíme krunýřky, a nebo čokoládou kreslíme čáry cikcak. Na hlavičkách uděláme očička.

6. Tělíčka naplníme nejdřív pudinkovým krémem a poté přidáme karamelovou šlehačku.

7. Želvíky zkompletujeme a je hotovo. =)
My všichni sourozenci,