sobota 22. srpna 2015

1. část naší dovolené - Z Teplic do Teplic



Sobota 22. srpna 2015 - ODJEZD

Když opomenu náš zásnubní víkend s Harrachově, tak vyrážíme na naši první dovolenou. Nebyla jsem schopna poslední dny před odjezdem vůbec spát. Hlavou mi lítalo, kam všude vyrazit, co budu vařit, co nesmíme zapomenout sbalit s sebou, atd.
Každý chce, aby jeho dovolená byla dokonalá a chce toho stihnou co nejvíc. Máme pár míst, kam se chceme podívat, jen nevíme ve které dny. 

Ráno jsme vstávali v 8:00 hodin, kdy nám zazvonil budík. Uvařila jsem kafíčko a udělala snídani. Pozavírali jsme všechna okna a zkontrolovali zda je vše tak, jak má být. Sbalili jsme poslední nezbytnosti a dokonce i ten můj malej hajzl, který nevydrží bez baterky ani milisekundu. Přeci jen v kempu máme WiFi a můžeme tak psát i z dovolené.
Konečně, auto naložené, natankovat plnou, doplnit olej a hurá směr Teplice, tentokrát však do těch nad Metují.


A nebo ne?

Od čtvrt na 6 nás budí budík. Teprve asi po páté otázce zda udělám kafe jsem se konečně zvedla. Je půl 8 a my dopíjíme kafe. Chtěli jsme původně už v 6 hodin vyjíždět, ale nějak to nevyšlo. Ale pořád odjíždíme dřív, než byl úplný původní plán.