středa 16. září 2015

1. den dovolené - Teplice nad Metují


Tyto články měli vycházet aktuálně každý den z dovolené, ale notebook mě zklamal a podepsal si ortel, že bude vyměněn. Bez baterky nevydrží ani sekundu a signál na Wi-Fi byl mimo zásuvky. Takto vám tedy budu tlumočit naší dovolenou po kouskách dle mého cestovního deníku.
O odjezdu jsem vás stihla informovat ještě, než jsme odjeli. 

Ale jaká vlastně byla naše cesta?

Parádní, úsměvná a únavná. :D najeli jsme si trochu víc, než jsme měli v plánu, ale nakonec jsme rádi.To je tak, když si někdo splete Trutnov a Turnov, naši původní trasu můžete vidět v předchozím článku ZDE. Trošku se tu před vámi znemožním, ale sranda musí být. Citováno z cestovního deníku - Po stopách Dulči a Tubíta.

,,SOBOTA 22.8.
ODJEZD - Z TEPLIC DO TEPLIC


Konečně nás čekala naše první dovolená! Žádné Kanáry nebo Egypt, ale hezky na týden pod stan. Cestovní horečku jsem měla už někdy od úterka. Vše naplánovat, aby stejně mohlo být všechno úplně jinak. Budíček plánován na 8:00, poté na 6:00 odjezd a nakonec jsme byli rádi, že jsem před 8 vyjeli. Feluš po strop narvaná. NECHÁPU! Vždyť jedeme jen dva dospěláci na týden pod stan. 

Jely s námi:
2 krosny
12ti kilový stan (naše 3+1 :D)
veeelká taška z kuchyně
3 spacáky ??? :D
2 karimatky
igelitka s kosmetikou
igelitka s botama
2 polštáře + francouzská deka
deky pod nás
batoh
kabelka...a to už je snad vše!

Sjeli jsme do Teplic na Shellku natankovat plnou a hurá na cestu.Cesta nám celkem utíkala a byli bychom na místě i o hodinu dřív. JENŽE?!
Za Jičínem jsme měli odbočovat směr Nová Paka --> Trutnov. Těsně před Jičínem jsem však zahlásila Trutnov doprava! Kubík říkal, že byl rovně, ale dal na mě a odbočil. Bylo nám jasné téměř hned, že to není správná cesta. Jeli jsme však dál.



Vzpomněla jsem si na Comeback, kdy si Lexa spletl Turnov a Trutnov. Volala jsem to našim a na talíři to budu mít ještě hodně dlouho. Ve výsledku jsme však oba byli rádi, že jsme si zajeli. Konkrétně MALÁ SKÁLA a okolí se nám zapsaly na seznam míst, kam jednou určitě vyrazíme.

PŘÍJEZD
Než jsme se ubytovali, tak jsem se stavovali za Aničkou a Ivou v Ádru v suvenýrech. V restauraci Skalní město jsme si dali oběd. Zalezli jsme si dovnitř, protože venku bylo neskutečné vedro. Interiér je velmi příjemný, připomínající nějaký sklípek. 

Zdroj: http://horce.cz/photos/others/adr-2009-06/dr%20fotblek%2009%20099.jpg/image_large









Naše objednávka:

2x velká Kofola
Kubik: Segedínský guláš s HK - vypadal nádherně a i tak chutnal. Pro mého milého však málo omáčky, nevím, zda by to mně vyšlo, ale ze 4 knedlíků měl poslední dva téměř suché.

Dulča: Frankfurtská polévka - bezkonkureční, lepší jsem nikdy nejedla a užrala bych se jí. Se smůlou pro Kubika to byla "opravdová" restaurace, kdy hlavní chody donesou až po polévce, takže až já ji dojím :D jako hlavní chod jsem měla Halušky se zelím a s uzeným - Hromada halušek, hromada masa, chuťově dobré, ale já miluju halušky kyselé, tyhle na můj vkus trochu mdlé, ale mnoho lidí si je chválilo.

Verdikt je následující: Je příjemné mít takovou restauraci hned u vstupu do Adršpašských skal, ceny jsou lidové a z obědového menu si vybere každý. Milionkrát lepší, než si vybírat z toho zástupu fast foodových stánků naproti. Takže ano, najíte se dobře za málo peněz, ale nevrátím se sem za chuťovým zážitkem. Pokud ovšem nebude Frankfurtská polévka. =)

CAMP KAMENEC
Po příjezdu do kempu jsme dostali kartičku na stan s délkou našeho pobytu. Obešli jsme celý kemp, než jsme našli "ideální" flek. Nejlepší to bylo pod okny, kde spí rodiče, ááá to se nám vážně nechtělo. :) Jsem na nás "pychná", že jsme se u stavění stanu nepohádali. Stál parádně, ALE...
Jen co jsme dostavili stan, tak jsme šli na pivko. 2x Primátor (pivovar Náchod) do nás celkem zahučel. Mezitím dorazili i rodiče s tetkou, Barbuchou a Jackem. Pomohli jsme jim s věcmi a dovybalili jsme též.
Večer jsme popíjeli rumíka, povídali si a s Kubíkem jsme si udělali večeři. TUHOU :D krkovici a vařené brambory. Když se rodiče s Ančí a tetkou chystali ke spánku, tak my vyrazili s rumem na procházku po městě.
Kubik mi popisoval, jak to tam o festival bude vypadat a kudy se běží La Sportiva Cross, Po příchodu do kempu jsme si dali jednu hru člóbrda, dopili rum a zapadli do stanu. Usínali jsme někdy v 00:15..."


Camp Kamenec mohu jedině doporučit! Na první pohled se to nezdá a někdo by mohl mít výhrady, ale brzy ho takové myšlenky přejdou. Jaké jsou ceny a možnosti ubytování si sami můžete přečíst TADY. Moje osobní zkušenost je, že i v době MHFF, kdy byl celkem šrumec se NIDKY nestalo, aby tam byl bordel nebo špinavé záchody či sprchy. Až jsem byla překvapena, záchody i sprchy se tu uklízí snad 3x denně, to se vám někde jen tak nepoštěstí. Boží je, že je na záchodech rádio, které hraje od rána až do pozdních večerních hodin. Co si budeme povídat, je to hned mnohem příjemnější. Pokud plánujete dovolenou v okolí Adršpachu, tak jistě zvažte možnost tohoto kempu.

Jaká byla naše první noc a co jsme dělali další den? Uskutečnil se náš nejdelší a nejnáročnější výlet za celou dovolenou, ale o tom až příště...