středa 29. června 2016

RECENZE: Restaurace Babylon - Český Krumlov



Co jsme dělali v Českém Krumlově a zážitky okolo se dozvíte v jiných článcích. A jelikož se jedná o recenzi, tak si tu vezmeme někoho pod lampičku. Tentokrát to je restaurace Babylon. Jak to asi dopadlo? Propadák, slušný průměr a nebo se tam vrátíme? To vše se dočtete.


V Krumlově opravdu není problém narazit na restauraci. Je jich tu možná až moc. Náš Babylon byl pouhou náhodou. Chtěli jsme na jídlo někam k vodě. Do restaurace, kam jsme zamířili dříve připluli vodáci po Vltavě. Šli jsme tedy do té vzdálenější. Tou byl právě Babylon.

Na první pohled jsem měla pochybnosti, ty však mám skoro vždy, když jdu do neznáma. Navíc se mi moc nezamlouval název restaurace Babylon. Doteď název restaurace nechápu, ale o tom to určitě dnes není. Plno lidem je jedno, co a kde sní, ale mně na tom sakra záleží. Když už za něco zaplatím, tak si to chci vychutnat a ne se jen spokojit. Přišli jsme akorát, i když ono to není divné, že v době oběda se začala restaurace plnit.

Výhled z restaurace. =)

Po otevření jídelního lístku mé obavy trochu ustoupily. Menu přehledné s málo jídly, ale přesto si vybere každý. Váhala jsem mezi candátem, který byl také nejdražší položkou celého menu (cca 250 Kč) a kuřecím. Nakonec to vyhrál candát a začala má chvilka modlení. Protože a jelikož, jako příloha byly brambory. Na brambory mám většinou smůlu a málokdy mi v restauraci chutnají. Dále se k candátovi podávala grilovaná zelenina. Co to bude? Nějaký rozmražený hnus nebo opravdu, jak jsem čekala cuketku, lilek, papriku atd...

BINGO! Hned jak jsem jídlo spatřila, tak mi spadl kámen ze srdce. Už při objednávání mi číšník říkal, že to je výborná volba, ale teď mě o tom i přesvědčili. Candáta byl pěkně velký kus, žádný ušmudlaný čtvereček, který by se styděl v rohu talíře. Akorát porce brambor, které byly dobře uvařené, i když trochu méně slané. 
A nakonec grilovaná zelenina, které nemohu vytknout vůbec nic. Opravdu ogrilovaná a akorát na zkus. Žádné bahno nebo naopak syrové. Jak jsem doufala, lilek, cuketa, paprika a cibule. Jako třešnička citron k rybě a já se s chutí pustila do jídla. I ostatních jídlo vypadalo velmi chutně a nikdo si nestěžoval. Posuďte sami.

Candát s vařeným bramborem a grilovanou zeleninou




Vepřový steak s mexickými fazolemi a chlebem



Kuřecí steak s hermelínem, brusinkovou omáčkou a americkým bramborem


Vepřová krkovice s bramboráčky



K tomu všemu výborné pivko se skvělým půllitrem. Na břehu Vltavy příjemně pofukovalo. Nasávali jsme dovolenkovou náladu - dobré jídlo, pivko, pohoda, sluníčko, Vltava plná vodáků a hladové ryby hned u břehu. 

Závěrem

Velmi milá a pozorná obsluha (všichni do jednoho). Pohodové posezení na břehu Vltavy Dovnitř jsme jen načouhli. Skvělé jídlo a dobré pivo. Ceny odpovídající kvalitě. Co víc si přát?
Takže za nás všechny rozhodně palec nahoru a určitě se sem rádi vrátíme.

Máte nějaké doporučení na dobrou restauraci v Českém Krumlově? Sem s ním. =)