středa 3. května 2017

RECENZE: Zapa Cafe Český Krumlov aneb NEJLEPŠÍ ledová káva








Už jsme měli dost těch davů v uličkách Krumlova a chuť na kafe byla stále větší. Chuť sice byla, ale vedro také. Zapadli jsme do první na pohled zajímavé kavárny Zapa Cafe. Prošli jsme kavárnou a zamířili jsme na malou zahrádečku, kde bylo pár stolů a naštěstí i jeden volný. Usadili jsme se a během chvilky u nás byla obsluha. Nejdřív jsem se ani do nápojáku nechtěla dívat, že si prostě dám Latéčko, ale zvědavost mi nedala.
Nabídku ledové kávy jsem si nenechala ujít. Tak nakonec dopadla má objednávka a K si vybral Vanilkový milk shake. Ještě jsem si tak nějak nahlas postěžovala, že jsem na to vážně zvědavá.
Dokonalost! Můj zamilovaný výraz na kávu, která mi přistála na stole se nedá popsat. Silná káva dole na ní kopec domácí NESLAZENÉ šlehačky a jako třešnička kopeček skvělé vanilkové zmrzliny. Ochala jsem nad kávou až do posledního srku brčkem. Většinu zmrzky jsem samozřejmě vyzobala lžičkou a až zbyteček rozmíchala...ale taková vanilková zmrzlina máčená v kávě..mmmm.
Kubův shake byl též překvapením. Intenzivní chuť vanilky a k tomu karamel na stěnách sklenky a je pouze na vás, zda si ho rozmícháte nebo ne. Udělejte to! Při první návštěvě jsme ho rozmíchali až tak v půlce, ale při druhé návštěvě už jsme byli poučeni a vše rozmíchali hned najednou. 
Ledová káva dosti zasytí, ale i tak tam mají strašně dobrej štrůdl. :D Jak už tu padlo, tak jsem kavárnu navštívili dvakrát. Jednou sami a pak v pátek s rodiči a to jsme seděli venku před kavárnou.
V kavárně si přijde na své snad každý, nabídka je široká a opravdu zajímavá. Kavárna má své kuřácké i nekuřácké části a co opravdu závidím, tak dětem. Protože v dětském koutku (místnosti) jsou KULIČKY a není jich tam zrovna málo! Milujeme kuličky a hned bychom tam hodili šipku taky. :D



Co víc dodat? NEJLEPŠÍ LEDOVÁ KÁVA, kterou jsem měla možnost ochutnat. A je jasné, že jakmile budu v Krumlově, tak vím, kam na výbornou kávu. (a shake samozřejmě)