pondělí 15. července 2013

Čokoládový dort s bánanovo-karamelovým krémem a banánem

Dort k mým prvním narozeninám. Byl spíše takovým experimentem, ale nakonec z něj vylezl jeden z nejchutnějších dortů.
Samozřejmě, že dort měl bejt úplně jinej, chtěla jsem si vyzkoušet dort, který budu dělat Karolínce k narozeninám, abych ho nedělala na blind, ale mé chutě den předem zavelely jinak a prostě chtěly čokoládovej dort. Na poslední chvíli dort zhranatěl, hold nechtěl bejt kulatej. A nebo, že by to bylo tím, že jsem měla pekáč ve kterým už byl pečící papír a nechtělo se mi vytahovat formu? =D

Ingredience:


Pudinkový krém s tvarohem (Jako příchuť jsem použila retro pudinky banán-karamel od Amylonu)

Čokoládový korpus (pekla jsem ho na plechu, takže mu stačilo 15min)

7 posekaných hořkých čokolád MERCI na ozdobu
2 banány na plátky

Postup:


1. Upečený korpus rozřízneme na 4 obdelníky.

2. Na první plát naneseme krém, na krém rozložíme plátky z jednoho banánu a banány také ještě pokryjeme krémem.

3. Přiklopíme druhý plát, který jen pomažeme krémem a přiklopíme třetím plátem.

4. Třetí plát pomažeme krémem, rozložíme kolečka druhého banánu, který opět zakryjeme krémem a přiklopíme posledním čtvrtým plátem.

5. Celý dort obmažeme krémem, posypeme posekanou čokoládou a dáme chladit.

V této obdelníkové podobě se dort dobře krájí na plátky. Proto se mnohem lépe rozděluje mezi lidi než klasický kulatý!