úterý 27. května 2014

Margot řezy {s vůní kokosu}




Ještě teď se vidím, jak jsem se na koncertě při rozsvěcení vánočního stromu cpala, pro mě zatím neznámou, buchtou, až jsem měla boule za ušima. Bylo mi prozrazeno, že to jsou řezy s margotkou. Co si pamatuju, tak jsem vždy byla docela margotkožrout. Jediné, co mi na oněch řezech vadilo, tak bylo takové to fujtajblové barevné sypání, které se ztěžka kouše. Jala jsem se "pátrat" a výsledek byl hned. Poté nějak upadly v zapomnění a teď už jsou zase na světě. Hurá na řezy.


Ingredience:


2 hrnky mouky (2x200g)
1 hrnek cukru (250g)
1 hrnek smetany/mléka (250ml)
1/2 hrnku oleje (125ml)
3 vajíčka
1 PDP
2 velké tyčinky Margot
špetka soli

200g čokolády na vaření (kupuju velkou čokošku na vaření z LIDLU)
kokos na posypání

Postup:


1.Tyčinky nastrouháme na struhadle.

2. Sypká směs: V jedné míse smícháme mouku s PDP a špetkou soli.

3. Tekutá směs: V druhé míse vyšleháme vajíčka s cukrem, přidáme olej a smetanu (samozřejmě v tekutém stavu).

4. Tekutou směs nalijeme k sypké a důkladně promícháme.

5. Nakonec přimícháme nastrouhanou margotku.

6. Těsto vylijeme na plech vymazaný Herou a vysypaný moukou.

7. Pečeme na 180°C dozlatova cca 20 min. Testujeme špejlí.

I když už takhle je to dobré, tak to uděláme ještě lepší.

8. Rozpustíme čokoládu a důkladně ji rozetřeme po celé buchtě.

9. Nakonec hojně posypeme kokosem.

Až když čokoláda trošku zatuhne, tak buchtu nakrájíme. MŇAM!