pondělí 26. června 2017

{bezkonkurenční} banánové lívance



Tak tohle byla trefa do černého. Jelikož v týdnu nesnídám doma, ale až v práci, tak o víkendu to vynahrazuji sobě i svému manželovi. Doma jsme měli velmi zralé banány a tak výběr snídaně byl pro mě jasný. Jsem milovníkem banánů, ale i když vím, že se banány mají jíst až krásně žluté a měkké, tak mám právě raději ty tvrdé. Dále z důvodu toho, že nejezdím na nákup každý den, tak kupuji banány spíše ještě zelené a doma mi krásně dozrají až třeba do stádia, kdy z nich mohu udělat tyhle výborné lívance.

Jen jsem si v duchu přála, aby lívance nebyly žvejkací. A tadááá, nebyly! Byly výborné, velmi vláčné, samozřejmě chutnaly po banánech a skořici. No co dodat, už jen doplnit kysanou smetanou, skořicovým cukrem, marmeládou a skvělé dílo je dokonáno.

Tyto lívance jsou vážně velmi sytou snídaní a to my chceme. Jelikož už je krásně a vyrážíme na výlety, tak si dáme takhle vydatnou snídani a můžeme vyrazit. Není potřeba čekat na oběd a pak si někde při výhledu dáme sváču. Tak hurá do toho aaaa, lívanec je hotovo. :)

Ingredience:
400g zralých banánů
200g hladké mouky
1 lžička kypřícího prášku
100ml mléka
2 vejce
1 lžička skořice

Postup:


1. Banány buď rozmixujeme nebo pečlivě rozňahňáme vidličkou.

2. Přidáme vajíčka, mléko, skořici a společně prošleháme.



3. Nakonec zašleháme mouku smíchanou s kypřícím práškem.



4. Lívanečky smažíme dozlatova z obou stran.



Lívanečky smažíme na minimu tuku, stačí pouze před každou várkou jemně pomašlovat olejem. Poslední dobou jsem vážně lívancožrout a jsem ráda, že se mi svět lívanců otvírá stále víc a víc. Tyto lívance se stávali favoritem a na nějakou dobu vytlačí ty moje klasický lívance bez kynutí. A jak to máte s lívanci vy? Dáte si také o víkendu záležet na snídani?
Dobrou chuť
Vaše Dulča