sobota 14. července 2012

Cupcakes jablečno-ořechovo-skořicové s Bobíkovym krémem


Tyto Cupcakes vznikly spíše z nouze a chuti, než nějakým vymýšlením. něčeho nového Při pečení koláče ze stejných ingerdiencí jsem dostala chuť ho spojit s nějakým krémem. Stále jsem ale nevěděla, jak koláč nazdobit, aby krému byl dostatek, ale pořád to vypadalo dobře a jako koláč. Jediným řešením tedy byly Cupcakes, dá se říci, že mé první. Doteď jsem vždy dělala jen muffiny.

Tak tedy jdeme na to, ingredience a postup jsou stejné jako u koláče. Silikonovou formu na muffiny jsem protentokrát vyložila cukrářskými košíčky a všechny naplnila po okraj těstem. Tato dávka těsta mi vystačila na dva plechy, tedy 24 Cupcakes.

Po vychladnutí jsem cukrářským sáčkem se zdobičkou, obdarovala každý, zatím muffin, bílou čepicí z Bobíkového krému smícháného s nastrouhanou hořkou čokoládou a byl z toho Cupcakes. =)