úterý 3. června 2014

Margot cupcakes s čokoládovým krémem



Dneska nečekejte podrobný postup, ale spíše inspiraci. To jsou vždycky plány, co vše si na oslavu upeče a nakonec to dopadne úplně jinak. Protože předtím prostě nikdy nemám čas. A asi i kdybych ho měla, tak to stejně nedopadne. :D Dort jsem zavrhla, protože se mi do něj prostě nechtělo a stejně se nakonec nabídla ségra, že ho upeče. Tak jsem se konečně mohla dokopat k těmhle cupcakes. K tomu jsem udělala ještě 24 kynutých šátečků s drobenkou. 12 povidlovým a 12 tvarohových. 


Šátečky měly opravdu úspěch a už se asi stanou klasikou na každou oslavu. Mají hned několik výhod, ať už lehké skladování, i v tom největším vedru můžou na oslavě být na stole, neupatláte se a chutnají snad každému. Mohla bych přemýšlet dál a dál, ale každý si vždy najde důvody, které potřebuje. :D Ale o šátečcích někdy jindy, teď jdeme na cupcakes.



Ingredience na 12 cupcakes:


1/2 dávka těsta: Margot korpus
(vajíčka jsem nedělila na 1 a 1/2, ale dala jsem jen 1)
trocha kokosu na posypání

Postup:


1. Těsto na cupcakes připravujeme stejně jako na korpus jen ho dáme péci, do formy na muffiny, kde plníme košíčky do 3/4 těstem. Pečeme na 175°C do zezlátnutí a testujeme špejlí.

Do přípravy krému se pustíme až po upečené těsta.

2. Krém připravíme dle postupu u receptu.

3. Vychladlé korpusy ozdobíme čepičkou z čokoládového krému a lehce posypeme kokosem.